logo oudervereniging de kiem ruiselede
kiem on party ruiselede

Kiem'on!

Voor het eerst gaan we met de oudervereniging een groot event organiseren! Op zaterdag 16 november hebben we niet 1 maar 2 fantastische activiteiten!

Wil je graag helpen? Geef ons zeker een seintje, we kunnen alle hulp gebruiken!

Jason Bradley

Jason komt op 16 november naar Ruiselede voor een fantastische namiddag!

Voor dit event kunnen we zeker nog extra mensen gebruiken die enkele uren willen helpen met klaarzetten, opdienen, afruimen en opkuisen.

Heb je die dag enkele uren vrij? Dan zou het fantastisch zijn dat je ons komt helpen!

Elke helper krijgt uiteraard onze eeuwige dank en een drankkaart + toegang tot het event die avond.

jason bradley ruiselede de kiem

Kiem'on Party!

Op 16 november organiseren we een spetterend feest voor alle ouders (en anderen uiteraard)

Voor dit event kunnen we zeker nog extra mensen gebruiken die enkele uren willen helpen met klaarzetten, bar bedienen, eetstand bemannen, afruimen en opkuisen.

Heb je die avond enkele uren vrij? Dan zou het fantastisch zijn dat je ons komt helpen!

kiem on party ruiselede